dissabte

Divendres 17:00

Hi ha setmanes i setmanes. Aquesta ha estat molt dura tot i tenir un dia menys per festa local, és curiós, dimarts vaig pensar que seria més curta però ha estat el contrari.
Les coses no sempre surten com tens previst, la sessió de psicomotricitat al vestíbul de l'escola no ha funcionat com voldria, ahir els nens no estaven inspirats tampoc, hi ha dies que funciona tot sense cap necessitat d'intervenir, tenen ganes de descobrir, de passar-s'ho bé, de jugar, d'interactuar, etc..

Suposo que el temps també marca i el dia gris i plujós no ajudava a ningú. Dimecres passat va ser genial, vam jugar a fora, feia sol, el dia alegre condicionava una sessió fantàstica.
Tinc la sensació que aquest tercer trimestre serà molt dur a molts nivells ja que coordinar el cicle mitjà i l'EF no és feina fàcil: eix, competències bàsiques, festa de la Primavera, Fi de curs, etc.. i sort que no m'ha tocat ser tribunal d'oposicions.
Amb el que m'ha passat aquesta setmana per oblidar no m'estranya gens que hi hagi tantes depressions en el nostre sector. D'una manera que no té qualificatius unes persones han qüestionat la meva professionalitat i això em dol molt, em dol molt perquè ni s'han dignat a cercar solucions parlant cara a cara.... això carrega. Em costa entendre algunes persones, no entenc què busquen, què hi guanyen amb aquestes actituds? Jo no sóc així, jo sóc més pràctic, si hi ha problemes en parlem i ja està...
M'emprenya pensar en el juliol quan encara falta tant, seré capaç d'aguantar? espero que sí.