divendres

Demà estrena

Resulta que demà estrenem una obra a Sant Miquel de Balenyà. L'obra es diu "El llop" i està basada en un conegut joc de rol molt divertit. Un servidor de vosaltres té un petit paper i ha col·laborat en quatre cosetes més amb la fabulosa companyia "La guarderia teatre" que són els ideòlegs i muntadors de tot el sarau. Em fa gràcia tornar a actuar després de molts anys de no fer-ho, la veritat és que m'ho agafo com a un joc perquè està clar que no tinc molta fusta d'actor. El concepte d'obra que farem permet un grau d'improvisació altíssim i en això em puc sentir molt més còmode, per això vaig acceptar actuar.
A mi m'agrada més escriure teatre i ara estic immers en la meva nova obra, de fet porto tres anys recopil·lant idees i espero que algun dia surti a la llum, us seguiré informant.
Pel que fa a "El llop" es representarà el divendres 22 a les 22h. i el diumenge 24 a les 20h. No crec que quedin entrades però ho podeu provar a la llibreria de Balenyà que és l'únic lloc autoritzat a vendre'n.
Que vagi bé. Salut i pau.

1 comentari:

Anònim ha dit...

coms es diu en aquestes ocasions...Molta merda!
et veurem, amb tots els de la colla "del porxo" el diumenge...
Josep Castañe