divendres

Actualització a l'apartat de psicomotricitat

Aquesta tarda per fi he actualitzat l'apartat de psicomotricitat d'Educació Física, no gimnàstica!. Feia dies que hi tenia l'anunci de noves actualitzacions abans d'acabar el setembre i ho complert per poques hores. Les fotos les tenia des de feia mesos però no les havia seleccionat i arreglat traient l'imatge dels alumnes fins fa poc.
Per cert, ahir vam tenir reunió de pares a l'escola i a l'aula d'ordinadors vaig muntar una exposició de fotos dels alumnes amb el Powerpoint. Un dels ordinadors anava mostrant fotos de psicomotricitat, en total més d'un centenar i sembla ser que va agradar força als pares. Jo de pas intentava explicar-los què és la psicomotricitat i de quina manera la treballem. La portada del Powerpoint era prou explícita: Psicomotricitat: el cap pensa i el cos actua, creativitat al poder!.
D'altra banda aquesta tarda he tirat fotos noves per una nova aportació a la secció. Amb la Sandra que és la mestra de reforç que m'ajuda amb un dels dos grups (amb l'altre estic sol com l'any passat tot i que havia entès que se'm concediria reforç) observem i comentem els moviments dels alumnes. Ens ho passem bé veient com descobreixen noves formes de relacionar-se amb els altres i de descobrir el potencial del seu cos en relació a l'espai i els objectes que els envolten.
Ah, una altra cosa, estava mirant el Blog i he vist que feia una setmana que no escrivia, això vol dir que aquesta setmana ja he començat a estar atabalat amb la feina i altres hobbies i coses que m'omplen l'agenda, què hi farem.