dijous

Així no es pot treballar

Tarda del 15 de setembre
Hores: de 3 a 4 cicle superior i de 4 a 5 cicle mitjà.
Lloc: pati de l'escola
Temperatura: més de 35 graus
Ombres: 1 metre
Vent: absent
Alternatives: 1-aula; 2- sala d'informàtica; 3- vestíbul; 4- menjador. 5- passadís.
1: poc espai; 2- poc espai i ocupada; 3- poc espai i provocar que ningú pugui treballar pel soroll; 4- poc espai i ple de taules i cadires que cal apartar; 5- inviable, no es permet córrer i es distreuen la resta d'aules.

Amb aquestes condicions i sense gimnàs no es pot treballar amb nens.
15:06: - Jordi, tinc calor! no vull fer res.
15: 09: - Si em toca el sol al cap em marejo...
15:12: - Vinga, tothom a remullar-se una mica.
- Podem mullar-nos el cap?
- Sí
15:13: Petita guerra d'aigua improvisada, tots xops.
15: 17: Tots secs.
Val més que no continui perquè és evident que la tarda ha estat un fracàs i qualsevol persona que llegeix el blog entén el perquè i si sou MEF encara més.
Em ve al cap una breu conversa que vaig tenir amb l'arquitecte de l'escola el juny del 2004 quan l'escola s'estava acabant. Li vaig preguntar on era el gimnàs i em va assenyalar el pati.