divendres

Un parell de blocs MEF

Fa poc anunciava uns quants blocs de mestres i em vaig adonar que no n'hi havia cap de MEF. Precisament aquesta setmana he rebut un e-mail d'un company aragonès que és MEF i treballa a Sant Andreu de la Barca. Fa uns mesos comparteix un bloc amb un altre MEF aragonès que treballa en un poblet del Pirineu. M'ha encantat llegir les experiències d'aquests dos companys ja que m'hi sento molt identificat en molts aspectes, a més, pel que expliquen no crec que ens portem gaire d'edat i per això també m'hi sento més identificat. El seu bloc es diu Palabras sencillas, feu-hi una ullada, us agradarà.
D'altra banda ja fa un any que funciona el que crec que és pioner en els blocs MEF, es tracta de "Aventuras y desventuras de un MEF rural". Aquest interessantíssim bloc està fet per en Joan Dols que és un jove MEF del País Valencià. En el bloc explica la seva experiència en escoles rurals d'on és itinerant d'EF. També és molt aconsellable repassar posts (missatges) antics.
Per cert, si teniu un bloc o en coneixeu algun d'interessant relacionat amb l'EF feu-m'ho saber al meu correu.
Gràcies.