dimecres

Efecte papallona

Ja tenim aquí aquella època de l'any que després d'estar uns mesos abrigats fins a dalt a la mínima que surt el sol anem amb màniga curta expectants d'estiu. I és clar, és ideal constipar-se. Jo de moment aguanto però en sé més d'un que ja hi han caigut.

Amb els petitons sortim a fora a fer psicomotricitat.
A- Jordi, tinc calor.
- Vés a l'ombra.
B- Jordi, tinc fred.
- Vés al sol.

Els tinc assegudets escoltant-me. De sobte passa una papallona.
- Mireu, una papallona! - els dic. I ja els tinc tots drets perseguint la pobra criatura amb els braços enlaire i corrent d'aquella característica manera tan divertida.
M'agrada aquesta feina!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Els petits són els que més (amb molta diferència) m'han ensenyat en aquest primer any que porto de MEF. Jo també faig psicomotricitat a P-5 i cada dia és una història nova com aquesta de la papallona, amb la que rius i aprens. Aquests moments compensen moltes coses, a mi també m'agrada ser MEF.

Anònim ha dit...

L'ANY PASSAT VAIG FER PSICOMOTRICITAT I EM VA COSTAR MOLT: "NO TINC GANES DE FER AIXÒ, TINC PIPI, TINC CACA, TINC SET...". SÓN MOLT BUFONS I D'ALLÒ MÉS DIVERTITS PERÒ M'HO PASSO MILLOR AMB ELS ALUMNES DE PRIMÀRIA.

SALUTACIONS JORDI ETS UN CRACK...
A LA MEVA NÒVIA NO L'ENGANYO I NO VOL ANAR A VIURE A OSONA... MENTRE... COM EL VALLÈS NO HI HA RES

JRoca_Font ha dit...

Això que comentes que t'ho passes més bé amb primària ho entenc molt bé. A mi també em passa en molts aspectes ja que acostumar-se al tarannà dels més menuts és molt complicat. D'altra banda em preocupa molt el tema de la seguretat perquè m'han deixat sol sense cap reforç i quan un nen té pipí o alguna cosa, m'he de multiplicar per atendre'l i alhora vigilar la resta. Si tingués condicions millors d'infraestructures també estaria més tranquil però amb el que tinc m'he d'espavilar, suposo que com tothom.
Salut MEFs.