dimarts

Una mica de poesia



Diumenge vaig anar a veure un espectacle de poesia de l'Enric Casasses acompanyat de Feliu Gasull a la guitarra. Em feia gràcia veure'l en directe doncs me n'havien parlat molt i a més el coneixia d'alguna col·laboració amb en Pascal Comelade que és un músic que admiro molt. Des que m'he ficat en el món del teatre amb els amics de la Guarderia Teatre estic descobrint noves propostes a tenir en compte i força sovint anem al teatre.
Doncs bé, com era d'esperar hi havia molt poca gent, només divuit per ser exactes i això és una de les coses que fan pensar. Feia cosa veure una sala amb capacitat per unes tres-centes persones amb tant poca gent. Però bé, la parella de dalt de l'escenari van mostrar-se agraïts i van oferir un espectacle ben digne. Si us sóc sincer no vaig entendre gran cosa ja que aquest home fa poesia molt surrealista però vaig passar una bona estona. S'han de potenciar els espectacles d'aquest tipus encara que siguin per minories.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

En aquest genere de que parles avui són molt bons el grup "Turnez & Sesé" (http://www.cantautors.com/cantautors/turnez-i-sese/), no sé si els coneixeràs. Inicialment eren veu i guitarra, però ara són més instruments. Tenen dos discs on musiquen poemaris de Desideri Lombarte (primer disc "Quedarà la paraula") i de Salvador Espriu i Josep Carner (segon disc "l'arbre de l'esperança"). Personalment, el primer disc crec que és senzillament magnígic.

Anònim ha dit...

Hola MEF,
Si t'agrada en Casasses avui el pots escoltar a Granollers, dins dels actes del "Bombardeig poètic" (www.bombardeigpoetic.org)

Salut, poesia i felicitats!