dijous

Dijous 10 d'agost del 2006


Ens lleva la petita. Avui no ens han despertat els veïns amb la seva incívica costum d'engegar la tele a tota hòstia a quarts de vuit.
El niu ha estat saquejat i n'han mort els inquilins.
Descobreixo un bloc que em fascina.
Navego. Flickrejo una estona, he posat Macarelleta al search.
Passejant pel carrer veig una mare que corda les sabates del seu fill mentre sosté una cigarreta amb els llavis, el nen queda asfixiat pel fum per sort no de forma literal. - És igual, estem a l'aire lliure.
Vaig a donar sang al CAP, hi ha molta gent, me n'alegro. Amb en Josep comentem l'espectacle de festa major de la Guarderia. M'han regalat una samarreta talla M que posa: Amb una vegada no n'hi ha prou. Es veu que la campanya anava per mi, és la segona vegada que dono sang. Avui ha anat molt millor, hi tornaré més endavant.
Torno a casa i engego la caixa tonta, mai millor dit l'adjectiu. Una gent molt estranya obre unes caixes que sembla ser que contenen diners. Miro el programa uns minuts i no esbrino de què va. Canvio de canal i busco els canals osonencs per si fan l'espectacle de la Festa Major. La tempesta de dimarts va moure l'antena i hi ha canals que no es veuen bé, els dos osonencs han rebut, quina mala sort.
La petitona no vol dormir. La passejo pel barri per si hi ha sort. Un home treu a passejar el gos i de pas fa la cigarreta, quan el gos caga ell es gira, de reüll veu quan acaba, tira la cigarreta a terra i crida el gos, missió acomplerta. Espero que la seva filla trepitgi la merda que ha deixat el seu gos i li embruti la casa de dalt a baix.
Miro un episodi de la tercera temporada de Curb your entusiasm que m'ha deixat en DVD el meu germà. Em tronxo de riure i de pas practico anglès.
Repasso els guions per l'espectacle del dia 10 de setembre a l'Ajuda de Balenyà. Canvio alguna coseta. Crec que pot quedar molt bé. Ahir vaig parlar-ne amb l'Ernest i em va dir que li agradava l'idea, si he de confiar en algú aquest és l'Ernest. Dimarts en plena eufòria del ball de confetti em va dir que li agradaria fer un paper, no hi ha cosa que em faci més il·lusió si parlem de teatre.
Pujo a escriure una mica.
Entro a blogger.com
Foto:JRoca