dilluns

La trajectòria va ser ascendent


L'ultimàtum no escrit que m'havia plantejat abans dels Racons LlunArts ha estat satisfactori al 100%, seguiré amb l'obra que ja tinc començada.
Us ho explico una mica: Vaig escriure uns monòlegs d'una sèrie titulada Trajectòries les setmanes posteriors a guanyar el premi de Manlleu i tenia ganes de comprovar si podien funcionar en públic. Amb l'excusa dels Racons LlunArts vaig adaptar part dels monòlegs per fer tres espectacles d'uns 10 minuts cada un. Els companys de la Guarderia Teatre van acceptar representar-los i això és el que ja es pot veure a la pàgina web del grup. Com que van venir unes 200 persones a veure'ns jo ja em podia fer una idea de si el que havia escrit valia la pena i si calia continuar amb Trajectòries, aquest era el meu ultimàtum en aquesta obra. Doncs bé, després de veure l'acollida i parlar amb la gent avui mateix he continuat escrivint amb l'esperança de fer un espectacle humorístic de qualitat. La veritat és que la cosa va anar esplèndida, el desplegament tècnic i humà que hi vam posar va ser espectacular i la llàstima va ser que l'organització no permetés més grups per fer el recorregut. Els actors i actrius es van quedar amb les ganes de representar-ho més vegades i jo crec que seria ideal per Festa Major d'hivern de Tona però potser és massa just de temps per entrar al programa, bé, alguna cosa farem.
Nota: A la web també es pot veure el reportatge que va fer El 9TV del nostre espectacle del segrest del confetti per Festa Major d'estiu de Tona. Properament hi penjarem el reportatge que va fer Tv3.
Respecte al principi de curs amb alumnes demà us en explicaré una de bona que fa que el meu inici de curs sigui totalment atípic.