dimarts

100.050 visites al marcador i el mestre segueix en forma



Aquesta tarda he actualitzat "Educació Física, no gimnàstica!" introduint 2 nous enllaços i alhora el traductor Gencat (és collonut) a la portada de les dues versions. De pas he mirat com anaven les visites i m'ha agradat comprovar que el fabulós número de 100.000 visites ja ha quedat enrera, quin repte queda ara? doncs seguir així molt de temps, el més difícil és mantenir-s'hi.

He repassat e-mails antics que anava arraconant al gestor de correu, hi havia e-mails de diversa gent que vol que inclogui enllaços, només incloc els que porten a pàgines sense ànim de lucre, per mi Internet ha de continuar amb la filosofia de gratuïtat i de servei.

És possible que sense volguer m'hagi oblidat alguna pàgina web interessant o a contestar alguna consulta, no ho he fet expressament, de vegades se m'extravien e-mails, aquesta tarda n'he borrat 574, la majoria spam.

Escolto el Modern Times, el mestre segueix en forma. Em trec el barret.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Enhorabona, 100.000 visites són moltes visites. Aquest curs no estic tan actiu en el meu bloc i tampoc en la lectura de blocs. Feia dies que no entrava en el teu i ara estic revisant les teves darreres posts. Amb retard però et segueixo llegint. Aquest any ja no són MEF.