dijous

El més calent és a l'aigüera, però acabat

Aquesta tarda he acabat la meva segona obra de teatre. Feia dos mesos que hi estava encallat buscant un moment d'inspiració que m'ajudés en un entrebanc que tenia i que no em deixava continuar. He adormit la nena i he agafat l'ordinador sense pausa una bona estona, quan s'ha despertat buscant papilla de fruita ja estava, per fi estic satisfet del que he escrit, m'ho llegeixo i rellegeixo moltes vegades i segueixo satisfet, això vol dir que avui he acabat "Trajectòries: el cop de cap", l'obra basada en els Racons LlunArts que vaig escriure l'estiu d'aquest any. Al web de la Guarderia Teatre en podeu veure una primícia, un petit recull del que ha esdevingut l'obra acabada avui. Esteu de primícia estimats lectors doncs gairebé ningú sap que he acabat, i ningú l'ha llegida, ni una pàgina, sóc molt gelós del que escric, em costa molt mostrar-ho a la gent si és que no hi tinc confiança, por de crítiques? suposo que és això o potser és la por de mostrar una cosa que ara mateix és només meva.
Ara l'imprimiré i buscaré amics que em donin una opinió sincera, després la registraré i buscaré algú que me la vulgui representar, no serà fàcil.
El que he après és que en temes on hi ha inspiració pel mig no he de marcar dates ja que si busco una mica d'exigència no em puc marcar límits temporals. Quan vam acabar els Racons LlunArts em veia capaç d'acabar l'obra en una setmana i així ho vaig dir als meus amics, certament em vaig equivocar, he trigat molt més.