divendres

TIC sol davant les TIC

Aquest curs estic començant nous projectes TIC amb els cursos de primària. Entre aquests projectes hi ha el retorn del bloc-revista de l'escola. Aquest bloc-revista té una mica d'història, fa anys s'havia fet una revista amb paper que es deia 5 estrelles i jo vaig voler fer-la per Internet a través d'un bloc, d'aquesta manera ens convertíem en una escola pionera en l'ús educatiu dels blocs. Al cap d'un temps em vaig cansar de demanar col·laboracions del claustre de professors i no tenir resposta i vaig deixar-ho córrer a l'igual que la pàgina web. A principis de curs vaig re-obrir el bloc amb col·laboracions "obligades" dels alumnes i amb la promesa del claustre de col·laborar. Com m'esperava m'he tornat a quedar sol i segueixo proveïnt de posts el bloc amb les activitats TIC que faig a l'escola, ara he començat amb ganes nous projectes, a veure si la resta de gent també s'hi implica, estaria bé. La llàstima és que hi ha molta gent que sota la premisa de "No hi entenc" o "No tinc temps" rebutgen qualsevol contacte amb l'ordinador deixant pel coordinador tota la feina, una feina que és d'escola i no només de coordinador TIC. Bé, no us vull atabalar amb les meves misèries de coordinador TIC, us regalo una bonica cançó pel cap de setmana, a gaudir-ne!

Portishead: Sour times.

2 comentaris:

rogero ha dit...

Hi coordinador de TIC, jeje.

Sóc en roger, la teva mitja jornada. Estic molt d'acrod amb els teus sentiments frustrats i com a part implicada en el claustre em pico els dits dvant aquesta situació. Però tranquil, tingues esperança! el passat dilluns vaig fer unes fotos pensant el la revista així que dilluns tindrem una novetat a la pàgina.

Em despedeixo convian-te a visitar el blog de recent creació que animar a fer. www.cannitus.blogspot.com (pq vegis que això de coordinador de TIC té els seus fruits)

Anònim ha dit...

Fa dos cursos que soc l'encarregat de la web de l'escola i és molt difícil aconseguir que els mestres simplement et passin el que fan amb els alumnes per penjar-ho. En molts casos és una lluita inútil, però vaig insistint i de tant en tant alguna cosa cau. Ànims!