dimecres

Doncs sembla ser que no

Ja passa. He gaudit des de l'octubre d'una jornada reduïda i tenia marcada al calendari la data del 21 de maig per tornar a la jornada sencera. Quan els alumnes em preguntaven quan els tornaria a fer EF els deia que a partir del 21 de maig. El meu substitut es va despedir de tothom el passat divendres 18. Arriba dimarts a l'hora d'esbarjo i la directora em passa el telèfon, diu que hi ha alguna cosa que no entén, truquen del Departament:
- Hola, sóc en Jordi Roca.
- Per què t'has incorporat amb jornada sencera?
- Perquè ja se m'ha acabat la jornada reduïda.
- Quan va fer l'any la teva filla?
- Aquest dissabte 19.
- Hi ha un error.
- Què passa?
- No t'havies d'incorporar amb jornada sencera.
- Ah no? per què? a mi em van dir que era un any.
- Un moment que ho pregunto...
Moments d'espera, escolto com parlen...
- Jordi?
- Sí..
- És un any però després de la baixa de maternitat de la teva dona.
- Ah... així continuo amb jornada reduïda? fins quan exactament?
- Hauràs de trucar demà i parlar amb ......... , ella t'ho dirà. Truca a primera hora del matí.
- D'acord, bon dia.
Penjo més que sorprès, m'havia fet la idea de fer EF a les tardes. Miro l'hora, uff, els de primer m'esperen a la sala d'ordinadors, els toca TIC, corro pels passadissos, ja sé que no s'ha de fer.
- Jordi, avui a la tarda ens faràs educació física, oi?
- Sí.
Dit i fet. A la tarda vaig anar a fer classe d'EF encara que ja hi havia el meu substitut. Li vaig demanar que em deixés dirigir les sessions de cicle superior i de cicle inicial, ho necessitava i ens ho vam passar molt bé. Això era ahir, avui ja m'he quedat a casa a comprovar com creix la pubilla, ja quasi camina. Ja veieu, se m'allarga la possibilitat de gaudir més hores de la meva filla, val més que ho aprofiti abans no s'ho repensin.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Doncs si sembla ser que no, no t'hi capfiquis, aquests malentesos ja acostumen a passar a les delegacions territorials!
Apa! a passar-s'ho pipa! però això si, sense correr pels passadissos Jordi!

Sylvie ha dit...

Tant debó algun dia les empreses privades prenguin exemple...

Jobove - Reus ha dit...

interesant el teu blog, si tens un moment passa pel nostre
http://telamamaria.blogspot.com, es troba a Reus Baix Camp
irreverent, iconoclasta, ecléctic i llibertari

gràcies per tot

JRoca_Font ha dit...

Petjada:
Els de les delegacions territorials de vegades van més perduts que nosaltres. Miraré de no córrer més pels passadissos, si us plau, no et "xivis". ;)
Sylvie:
Reconec que els que treballem a la pública tenim privilegis en aquest sentit. Seria molt positiu que aquestes mesures s'apliquessin cada vegada més a més sectors de la societat.
Té la mà maria:
Ja hi faré una ullada.Salut