dimecres

El primer dia

En el moment que arribes a una escola nova després de quatre cursos a la mateixa de seguida esperes el moment en el que coneixeràs els nous alumnes. Aquest moment l'havia imaginat de moltes maneres diferents i també havia assajat presentacions que a l'hora de la veritat no he fet. Suposo que en el moment que he tingut els meus nous alumnes a davant m'he fet l'idea que realment estic en una nova escola i que tinc un compromís amb aquests alumnes, amb l'escola, amb els companys i amb mi mateix. L'adaptació potser no serà fàcil doncs la forma de treballar d'una escola d'uns setanta alumnes és molt diferent d'una escola que sobrepassa els dos centenars. Tot i això el primer dia m'ha donat bones sensacions i la seguretat que em donen uns companys amb ganes d'ajudar i de facilitar la meva tasca.
I una altra cosa, des d'avui sóc oficialment i per primera vegada mestre i pare d'alumne ja que la pubilla ha començat l'escola bressol.
Salut i bon curs a tothom!
Foto:JRoca

1 comentari:

Petjada ha dit...

Sembla que tot va bé doncs,oi? me n'alegro molt!