diumenge

Post multi-temàtic que acaba amb una autèntica calçotada al Tarragonès

Avui faré un post multi-temàtic perquè tinc ganes de parlar de molts temes, apa.
1- M'ha arribat el DVD de l'estrena de Punxes a la sorra i he fet algunes captures de pantalla que aniré penjant al bloc fins a la propera representació el dia 16 de febrer. La setmana que ve coneixeré personalment a un mestre jubilat de Perpinyà que va néixer a la Maternitat d'Elna i que és fill de refugiats catalans, es va posar en contacte amb mi a través del bloc.
2- Demà dilluns a tres quarts de deu a TV3 l'escola pública Pinediques sortirem al Caçadors de Paraules! no us ho perdeu.
3- La meva proposta de "14 d'abril" com a nom del nou institut de Tona és motiu de debat al fòrum de la Revistona i també a l'edició en paper que ja és al carrer.
4- Bon concert dels Boys Damm aquest dissabte a la Canal de Tona, enhorabona!
5- Tema Barça: cal emprenyar-s'hi? què hem de fer per demanar que entrenin una mica més i que estudiïn els partits? la propera vegada que senti un jugador queixant-se que estan cansadets perquè fan dos partits a la setmana me'n vaig al Camp Nou amb una pancarta que .... veus ja m'hi he emprenyat!
6- Dissabte vaig anar a veure un partit de bàsquet infantil entre algunes nenes de la meva classe (8 anys) i el CB Tona. Em va agradar comprovar com hi ha un conjunt de mesures per evitar la competitivitat exagerada a aquestes edats, en l'esport base s'està evolucionant força, almenys això veig des que vaig deixar d'entrenar fa uns anys.
7- Un gran disc el "A matter of life and death" dels Iron Maiden.
8- Un company de feina em va bonyegar el FordFi amb un petit accident al centre de Taradell, vaig patir una mica de fuetada cervical i vaig perdre dues hores a urgències. Diagnòstic: res important. Tractament: una mica d'escalfor i algun analgèsic. Suposo que la Plana de Vic les FUETades cervicals són el pa de cada dia... uff, que dolent.
9- Em vaig comprar els DVD de les dues temporades d'Extras de la BBC: una gran inversió per riure una bona estona.
10- Avui hem anat a la Pobla de Montornès a fer una autèntica calçotada amb uns bons amics d'allà. Reprodueixo una conversa de dos experts mentre tiraven redorta al foc:
- Diu que els de Barcelona fan calçotades amb guants.
- Què fots? amb guants van? jajajaja que no es saben rentar les mans o què?
- Quins collons! ... vinga porta el porró!
Foto: "Calçotada com marquen els cànons" de JRoca

2 comentaris:

Montserrat ha dit...

Reconec, i confeso publicament, que jo faig calçotades amb guants!!!
Potser sona ridicul però és molt còmode, que vols que et digui.
:-)

JRoca_Font ha dit...

Montserrat,
al mercat hi ha uns guants finíssims de làtex que segur que van perfecte per fer calçotades, la conversa la reprodueixo al post perquè em va fer molta gràcia, el tema dels guants els sonava a xinès.
Salut