dijous

Escrivint, llegint i dormint poc i malament

Aquesta setmana està sent dura doncs la pubilla s'ha llevat cada matinada cridant i plorant: un dia a les cinc, un altre a les tres i ahir a les quatre, a veure avui, suposo que toca a les sis. Ja ens havien dit que els ullals són així, quan han de sortir fan més mal que la resta de dents. El problema d'aixecar-se de matinada és que durant el dia es noten les seqüel·les en forma de son.
D'altra banda la setmana està sent fructífera pel que fa a la meva vessant farandulera: he escrit el pregó per la Festa Major d'estiu 2008 de Tona que representarà el grup Tona78-Talia i he enllestit un monòleg pel concurs de Caixa de Manlleu i el 9TV. Ara es gira feina pels assaigs i en el cas del monòleg per la gravació abans de final de mes per entrar al concurs. També tinc dos monòlegs més a la recàmera per si algú s'anima a representar-los, jo només els escric, no tinc fusta d'actor.
També m'ha arribat una nova tramesa dels llibres de l'escola republicana amb un llibre (a la foto) que em feia especial il·lusió, n'havia sentit a parlar quan em documentava per escriure Punxes a la sorra i ara ja el tinc als dits.
Foto: "L'auca del noi català, antifeixista i humà (1937)" de JRoca