dijous

Més stacking-gots!

Veient la bona acollida que està tenint l'stacking-gots us penjo tres vídeos de la segona sessió amb aquest esport*.

Amb parelles: interessant treball de lateralitat i cooperació:

Un altre de sis amb una bona tècnica:

* La sessió no està dedicada exclusivament a l'stacking, faig estacions i en una hi ha els gots, d'aquesta manera tots poden practicar uns minuts sense esperar-se excessivament; ja sabeu allò que penso del temps efectiu de sessió o d'activitat.
I aprofitant el post d'EF us comunico que el magnífic portal "Compartiendo EF" ha canviat d'adreça: més informació aquí.

4 comentaris:

zel ha dit...

Merda de baixa...Ja tinc ganes de tornar a l'escola i fer-ho a la classe!!!Aquest esport el podré practicar!!!!

Bromes a part, els meus dubtes: Tinc dos nens amb retard global, un d'ells molt afectat a nivell neurològic en aspectes de coordinació motriu (l'altre no tant), no és lloc per explicar els casos, però, com ho veus per provar amb ells en sessió d'atenció individual? Els ajudaria un xic? O els frustraré, aquest és el meu dubte...

JRoca_Font ha dit...

Zel,
a veure, l'stacking és un esport que entraria dins dels esports o jocs malabars per tant és complicat aplicar-lo amb nens amb dificultats neurològiques que afectin la coordinació però tot és adaptable i si ho fas individualment és possible veure progressos aviat. Prova-ho començant fent piles de tres i després de sis; tenint en compte que els gots tenen força base és possible que se'n surtin bé i els acabi agradant, es tracta de practicar molt.
Jo he fet adaptacions per un nen que té una dificultat motriu i se'n surt molt bé, a més està motivadíssim i li encanta.
Salut

Anna ha dit...

eiiiiiiiii!!! se'ns dubte ho provaré quan torni a estar en actiu!! m'ha agradat moltissim!! i és diferent!

JRoca_Font ha dit...

Anna i Lluís,
ja explicareu al vostre bloc com ho feu, jo ho veig senzill si partim d'un nivell molt baix i anem pujant progressivament.
Salut