divendres

Completar el puzle

Cada principi de vacances, ja siguin santes o d'estar per casa, em plantejo posar fil a l'agulla a un conjunt de projectes que volten pel cap a un cul inquiet com jo. N'hi ha de tan poc glamurosos i necessaris com muntar un tub fluorescent nou al garatge o arreglar la trona de la nena i d'altres de més relacionats amb la meva vessant farandulera que és bàsicament escriure teatre. El més esplèndid del cas és que a aquestes alçades de vacances ja he fet més del 50% del previst i que els fans de l'aurèola Roca estaran contents perquè he acabat la meva quarta obra de teatre després de Procediment habitual, Trajectòries: el cop de cap i Punxes a la sorra. La nova obra parteix d'una idea que vaig tenir el 2004. Aquell dia vaig crear un arxiu de text i durant aquests anys l'he anat abastant de noves idees que s'anaven ajuntant fins que acabat el trimestre he pogut completar el puzle final. La veritat que m'he quedat descansat després de tenir això al cap durant tant de temps tot i haver-lo aparcat diverses vegades per altres obres o monòlegs. Ah sí, el títol és "Pinyols: una història de sangoneres"* i encara és massa d'hora per saber si hi haurà algun grup de teatre interessat en estrenar-la. Ja informaré, que per alguna cosa això és un bloc personal.
Foto: "Creació de bombolles" de JRoca'09
* Qui la vulgui llegir: jroca222@xtec.cat

10 comentaris:

Lídia Clua ha dit...

Ei Jordi!!! Felicitats! Doncs a mi m'encantaria llegir-la. "Punxes a la sorra em va encantar" i el monóleg de la "Vaca jardinera" també em va agradar. Seria tot un plaer poder llegir la seva obra Sr. Roca. ;)

JRoca_Font ha dit...

Lídia,
gràcies pels comentaris. M'alegro que t'hagin agradat aquests treballs que he escrit.
Ja t'he enviat la nova, ja em diràs què et sembla.
Salut

Salvador Macip ha dit...

Que hi hagi molta sort amb els Pinyols!

Anònim ha dit...

Quina sensació més meravellosa quan es completa un projecte. Espero que et vagi d'allò més bé! I les petites coses com ara posar bombetes, etc., tampoc no estan gens malament, oi? De coses petites i grans anem fent els nostres dies.

I a vegades ens en sortim :)

JRoca_Font ha dit...

Salvador,
moltes gràcies!
Montse,
moltes gràcies, de vegades ens en sortim, ben trobat.
Salut

Montserrat ha dit...

Pinyol??? per què Pinyol?????? Sangoneres????? ummm això ho has d'explicar bé... si més no a mi que em dic Pinyol ;-)

JRoca_Font ha dit...

Montserrat,
és ben casual el títol i el teu cognom. De fet, l'obra es diu així perquè el protagonista col·lecciona pinyols d'oliva. Això de les sangoneres té a veure amb una altra peculiaritat del protagonista. Diversos personatges es volen aprofitar d'aquesta peculiaritat, són els sangoneres, o potser ell també ho és?.
Salut

Montserrat ha dit...

Caram!!! estic intrigada... com ho puc fer per llegir-lo??? estic molt encuriosida

JRoca_Font ha dit...

Montserrat,
te l'enviaré via e-mail si vols.
Salut

Montserrat ha dit...

Genial!!!! L'espero!!!!