dijous

El del Zumosol obre camí al Gran Germà


Llegeixo l'actualitat educativa del Regne Unit:
Algunes escoles contracten porters de discoteca per a vigilar els alumnes.
També ex-policies i soldats, no us ho perdeu.
Bé, que la indisciplina dels alumnes de molts centres arriba a ser exasperant és una realitat, però, cal arribar a contractar professionals externs sense experiència ni titulació educativa per posar ordre?
Un director d'un centre londinenc diu que el que més valora d'aquestes persones és l'habilitat per imposar l'ordre a crits i el seu caràcter sever.
El Gran Germà és menys lluny, el del Zumosol li ha fet de llebre.
Foto: D'Internet via Google

3 comentaris:

zel ha dit...

I et faries creus dels pares que ho demanen, vull dir, que demanen segurates!!!!

Anònim ha dit...

Preocupant, aquesta notícia. Sembla que no pugui ser. Les escoles públiques angleses ("state schools") de certes zones no ho tenen fàcil; però la introducció d'aquestes mesures penso que estan totalment fora de lloc.

Ni a l'institut més "xungo" on he treballat (i n'era molt, de xungo) m'imagino la presència d'aquests personatges...

Salutacions des de Montjuïc!

JRoca_Font ha dit...

Zel,
a mi hi ha pares que m'han arribat a dir: -Si es porta malament, fota-li una bofetada que et dono permís. Jo els contesto que no ho faré i després se sorprenen i em reiteren que em donen permís.
Montse,
m'imagino que deuen ser casos força aïllats, són mesures poc lògiques. No sé fins a quin punt hem de fer cas d'una notícia que confón Gran Bretanya i Anglaterra. Vaig trobar la notícia i en vaig fer un post però analitzant-ho una mica diria que no és gaire creïble.
Salut