dissabte

Una dècada d'Educació Física, no gimnàstica!

En el desè aniversari de la pàgina web "Educació Física, no gimnàstica!" anuncio:

Quan vaig començar a fer aquest web a finals de l'any 2000 l'Educació Física encara tenia poca presència a Internet i per això ha estat referent per molts professionals que cercaven informació sobre la matèria. La il·lusió amb la que vaig començar aquest projecte em va animar a actualitzar els continguts durant força anys i sempre em quedarà la satisfacció d'haver posat el meu granet de sorra a dignificar aquesta assignatura i a ajudar a tants professionals.

Per sort, el col·lectiu MEF és i ha estat sempre molt inquiet i en aquesta dècada que ha passat han proliferat les pàgines web i els portals dedicats a l'EF que han agafat el relleu d'"Educació Física, no gimnàstica!" (i també d'altres que ho han anat deixant), per millorar clarament els continguts i posar-se al servei de l'educació física d'aquí i d'arreu del món.

Content de complir una dècada a Internet deixo el material amb llicència Creative Commons per qui en vulgui fer ús i en cas d'actualitzar ho faré en altres webs o portals que crec que han agafat el relleu amb una dedicació que ara mateix jo no puc tenir per aquest projecte.

Moltes gràcies per tot!

Jordi Roca i Font (desembre del 2010)

3 comentaris:

Salvador Macip ha dit...

Moltes felicitats per haver arriabt fins aquí. Deu anys és molta feina! Segur que la flama es mantindrà viva.

JRoca_Font ha dit...

SM,
gràcies Salvador, ara toquen altres projectes, ja en porto una de cap per aquest 2011. ;-)
Salut

elmaestrojuan ha dit...

Paréix mentida que açó de la internet faça que estigues en contacte en gent que no coneixes en persona i a més a més, durant més temps i més a sovint, que en gent de la teua familia i amics de tota la vida. Els dos començarem en tot açó amb el mil·leni i quasi des d'aleshores que hem mantés la ciber-relació. En aquest temps hem canviat de escola, hem iniciat projectes nous, hem fet gran la nostra familia... M'alegre d'haver-te conegut i haver raonat en tu de tant en tant. Enhorabona per l'aniversari i gràcies per seguir ahí i amb eixa energia. Un abraç.